• Wpisów:140
  • Średnio co: 14 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 11:05
  • Licznik odwiedzin:8 250 / 2005 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hejka jak wiecie wczoraj był Halloween i ja oczywiście z Karoliną szłam a więc ile zebrałyśmy? OOOO mega dużo wielką siatkę i 2 koszyki. Włosy potapirowane na maksa, pełnoooo farby na twarzy że aż mi sztywno było na twarzy i nie mogłam dokładnie otworzyc buzi ale potem mi się udało . Poszłyśmy o 17:30 chodziłyśmy i było pełno osób przebranych haha . Ludzie jak zobaczyli że stoimy to od razu po cukierki szli, niektórzy robili sobie z nami zdjęcia, mówili że w tym roku my wygrałyśmy w wymalowaniu i każdy mówił że mamy super pomalowane twarze i to że byłyśmy tak wymalowane to dostawałyśmy więcej cukierków więc opłacało się :. Wróciliśmy o 20:30 i byłam wykączona i nie miałam siły już na nic, zjadłyśmy kolacje i Karolina poszła spac a ja jeszcze przerabiałam filmik i wstawiłam go, weszłam na fejsa na youtube itp i poszłam spac o 24 . A dziś święto wszystkich świętych i na cmentarz ja szłam i chciałyśmy z siostrą jechac na cmentarz zeby zrobic zdj i możliwe pojedziemy.

No i jeszcze filmik .
 

 
Hejka oto następne wideo, ale nie wiem co jest z tym obrazem, jest szare i pisze że jest jakaś analityka,wiecie o co chodzi? No ale miłego oglądania .
No i zdj haha
 

 

Wideo z moich urodzin, przepraszam że tak późno ale o tym zapomniałam .Dziś dzień był jak każdy, wstałam, poszłam do szkoły no i mieliście pełno zastępstw, no i teraz jest u mnie ciocia z kosmetykami i kupuje sobie 2 pudry . Dziś się dowiedziałam że mam jutro do szkoły na 90 więc się wyśpię ale minus jest w tym że mam kfalifikacje na zawody w bieganiu MASAKRA . Koniec o szkole opowiem co dziś robiłam więc poszłam do koleżanki oczywiście wygłupiałyśmy się jak zawsze i poszłyśmy na plac, potem poszłam do domu i przyszła do mnie następna koleżanka i nagrywałyśmy filmik dla zabawy, następnie oglądałam z siostrą film,słuchałam muzyki,wyszłam na chwile na dworze,gadałam z kuzynką, normalny dzień . Wstawię nie długo następny filmik.
 

 
Hejka dziś całkiem fajny dzień ponieważ sobota ale szkoła masakra ale nie mówmy o szkole tylko o dzisiejszym dniu . Dziś obudziłam się o 7:30 straszne dziwne bo ja zawsze budzę się o 10 ale dziś było inaczej, Wstałam pochodziłam po domie, zjadłam śniadanie, weszłam w kompa i tak zleciało do 13 i po godzinie przyszły do mnie przyjaciółki i się jak zawsze wygłupiałyśmy i wgl. Chciałyśmy kupić sobie z allegro rozpychacze ale coś się stało i nie mogłyśmy zamówić ale zamówimy to jest pewne na 100% . No i na 16 miałam iść z siostrą na mecz bo był jej kolega no i tak się spóźniłyśmy bo byłyśmy o 16:45 na boisku, spotkałam się z moimi drugimi dwiema przyjaciółkami i kolegami . No i oni grali i grali i przuszcz wygrał TAK!!! ale za to było masakrycznie lodowato. Wczoraj o 22:30 poszłam z siostrą spotkać się z jej byłym i był też mój kolega z klasy i gadaliśmy,śmialiśmy się, a wtedy tak mocno było widać gwiazdy i mój kolega pokazał mi duży wóz a zawsze tego nie ogarniałam ale była tak lolodato że wszyscy się tak przytuliliśmy i od razu cieplej . Wróciliśmy o 23:50 po północy poszłam spać i czułam jak te całe zimno ze mnie wychodziło masakra . No i jutro jade do Feszynhousa (nie wiem jak to się pisze) ale strasznie się cieszę bo chciałam jechać na zakupy , ciekawe co sobie kupie , rano jedziemy. Więc jeszcze jutro napisze i pokaże co kupiłam. A i jeszcze już jest jesień nie!! zaczną się:
Mocne wiatry
Deszcz
No i spadające liście a to jest najgorsze bo już nie będzie tak zielono, tylko tak ponuro.
A jak wam dziś minął dzień?
 

 
Hejka
Mam dużo do opowiadania więc w sobotę były moje wyprawiane urki i było 7 dziewczyn i 6 zostało na noc, było mega . Najpierw nagrywałyśmy wróżkę Jessicę . Gdy przyszły wszystkie dziewczyny to grałyśmy, roiłyśmy zdj, tańczyłyśmy, poszłyśmy w nocy na dwór i tam co się działo haha za dużo do opisania Nagrywałyśmy nawet harlen szake hahahaha ja skakałam na trampolinie z sankami haha . Najpierw na noc miały zostać tylko 3 osoby, potem 4 , a wyszło na to że zostało 6 haha .Wieczorem ja lerzałam pod stołem z Karoliną i gadaliśmy z jakimś chłopakiem przez tel , wcześniej graliśmy w twistera, musiałam jechać do kościoła bo na bierzmowanie przygotowania i ja wracam z Karoliną i patrzymy, a Paulina i Ola leżą na ziemi i udają nachlane haha a ja uwierzyłam bo miały realistyczne miny. Ja i jeszcze 3 dziewczyny spały na łóżku, jedna na takim fotelu i przykryła się kurtką, jedna na piłce do ćwiczeń hahahhahahahaha a ostatnia na podłodze . Poszłyśmy spać tam o 5 rano a obudziły mnie dziewczyny o 9 .Zjadłyśmy śniadanie, poszłam odprowadzic dziewczyny i jeszcze 2 zostały i pojechały o 14 . Potem przyjechał mój chrzestny i dał mi dużą czekoladę i kasę . Chce jechać w sobote na zakupy z siostrą a tak to już nic takiego się nie działo.
 

 
No hej tak mnie wzięło na pisanie. To nie będzie zwykły wpis tylko taki zbiorowy nie wiem jak to nazwać hehe .Więc tak mam tego bloga już 212 dni 1163 wejść i 114 wpisów .Gdyby nie pinger wszystko było by inne.Przecierz gdy zaczęłam pisać pierwsze wpisy wszystko wyglądało inaczej o wiele inaczej. Pisałam 4 wpisy dziennie, uwielbiałam pisać, byłam od tego uzależniona, po jakimś czasie zaczęłam wstawiać zdj i potem robiłam je codziennie ponieważ bardzo chciałam to robić. Mineło już 212 dni i bardzo dużo się u mnie zmieniło, ale chce ciągle pisać na pingerze, uwielbiam to, uwielbiam was ale to nie to samo co kiedyś, to już coś innego, wtedy każdą wolną chwile którą miałam to myślałam jaki wpis wstawić haha a teraz mam więcej rzeczy do robienia, więc chciałabym tak jak kiedyś. Wiadomo chce pisać i to bardzo ale nie mam czasu, tylko o ten czas chodzi. Teraz mam czas na pisanie bo jestem chora ale już niedługo do szkoły i znowu nauka do lekcji bo nauczyciel będzie pytał haha . W wakacje też dużo nie pisałam, 3 wpisy z wakacji LOL mało za mało ale postanowiłam że będę miała więcej czasu dla was i będę częściej pisała
A to moje prawie wszystkie zdj .
 

 
http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A/videos -moje konto na youtube. Przepraszam że wcześniej nie dałam tego linka ale zapomniałam . Jeśli podobają ci się moje filmiki proszę abyś zasubskrybował/a mój kanał .
 

 
Hejka no i dziś sobota, zamiast iść do przyjaciółki to ja siedzę w domu chora.Byłam pewna że to się stanie,ale dobrze że nie zachorowałam w wakacje no i jestem przeziębiona, głowa mnie boli, mam katar, ciągle kicham i do tego jest mi nie dobrze. Nie wiem czy pójdę w poniedziałek do szkoły, nie lubię poniedziałków ponieważ są od razu po weekendzie a po 2 to że mam 7 lekcji a w tym geografia, fizyka , biologia , niemiecki, polski i 2 w-f i godzina w świetlicy. Przerwy są super ale lekcje nie za bardzo. Wczoraj wieczorem dowiedziałam się że mój tata wraca z Norwegi z pracy i byłam w szoku, ale też się ucieszyłam i przed chwilą robiłam sobie zdj na dworze w krótkim rękawku hehe ale dziś jest zimno .Ale mi lato. Przez chwilą grałam w wygibajtus z siostrą oczywiście ja wygrałam bo ona oszukiwała hehe.
A u was jest ciepło?
 

 
Hejka Hejka <3 <3
Dzisiejszy dzień jest bardzo i to bardzo udany i mam świetny humor ponieważ dziś jest 12 wrzesień a 12 września są moje URODZINY!!! Wreszcie się ich doczekałam .Nie chciałam iśc do szkoły ale cieszę się że jednak poszłam ponieważ już gdy przyszłam na przestanek to każdy mi składał życzenia, w szkole każdy mówił "wszystkiego najlepszego" "sto lat" niektórzy składali mega długie życzenia XD no i ten dzień spędziłam z moimi przyjaciółmi bo jak nie inaczej XD .To że padało to mnie nie interesowało ciągle miałam zacierz na twarzy i chodziłam tak cały dzień.No i jak wysiadłam z autobusu stała moja mama i czekała na moją siostrę i się spytałam czy przyszła paczka? no i przyszła!! Jak wróciłam to dostałam tą paczkę a w niej była POŚCIEL Z JUSTINA BIEBERA <3

No i jak byłam w domu i cieszyłam się pościelą wróciła moja siostra i dała mi tą książkę to aż się położyłam na łóżko i nie mogłam w to uwierzyc że mi ją kupiła XD, jest piękna jak i pościel. Narazie to dzisiejsze prezenty a dostane jeszcze jak będę miec wyprawiane urodziny i już nie mogę się doczekac.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
  • awatar Gość: Jaaaaaaa zazdrościć Ci tylko można <333 Kocham :** Wpadnij do mnie kiedyś ...
  • awatar Sylwia - Stories: OMG *.* POŚCIEL Z JUSTINEM *O* ZAZDRO + sto lat :* tak wiem, że za późno xDDD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hejka
Nie było mnie tu długo więc może opowiem wam co robiłam przez tyle dni.W środę przyszła do mnie przyjaciółka Karolina na noc, było mega fajnie ciągle się śmiałyśmy, siedziałyśmy na hamaku na dworze i tak po północy dopiero szłyśmy do domu,potem grałyśmy,oglądałyśmy filmy i była już 4:50 rano wiec postanowiłyśmy iśc spac ale Karolinie się nie chciało i powiedziała że nie da mi spac i ciągle coś gadała i mnie zrzuciła z łóżka hehe i jak ona była cicho to ja zaczynałam gadac i poszłyśmy spac dopiero po 6 i jak się obudziłyśmy o 11 to zjadłyśmy śniadanie i Karolcia musiała iśc już do domu.Po południu szłam na dwór i przyszła do mnie koleżanka i się wygłupiałyśmy i wywalałyśmy na hamaku i się kąpałyśmy w basenie, jak już Paula poszła to była 17 a ja miałam jechac do kościoła na msze za dziadka i babcie ale jak mielismy wziąc kuzyna to jeszcze jego dziewczyna jechała z nami i ja nie jechałam więc poszłam do takiej innej Karoliny i tam poszliśmy na bujawke itp.I na następny dzień to ja poszłam do Karoliny na noc i byłyśmy ciągle na dworze,szłyśmy na spacer i tanczyłyśmy i było mega .I rano ona jechała nad jezioro więc ja szłam do domu i ona w ten sam dzien znów przyszła do mnie na noc i szłyśmy szybciej spac bo byłyśmy zmęczone i ona zaspała rano i musiała szybko iśc do domu.Na następny dzien jechałam do przyjaciółek i byłam na jedną noc i spałyśmy w domku na drzewie a była taka burza, ciągle się błyskało i grzmiało a my nic na tym drzewie nie słyszałyśmy i jak my poszłyśmy rano do ich domu i mówiłyśmy że nic nie słyszałyśmy to każdy był ździwiony że oni w domu nie mogli spac bo tak głośno było a my nic nie słyszałyśmy haha .I one jadą na obóz z księdzem i one szły zapłacic i ten ksiądz mówił że ja też mam jechac no i jadę 17 sierpnia do 24 na obóz hehe fajnie .To już chyba wszystko.Dziś jeszcze byłam u kuzynki i tanczyłyśmy i potem już jechałam do domu i nie wiem co będę dziś robiła, możliwe pójdę do koleżanki ale nie wiem a teraz piszę i jem aero mmm pycha .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej kochani!!
Dziś mam świetny nastrój ponieważ było cieplej i była u mnie przyjaciółka (od wczoraj mam na podwórku hamak ) i z moją przyjaciółką cały czas na nim siedziałyśmy, wywaliłam się z niego z 9 razy bo się zaczęłyśmy wywalac i wygłupiac i było super!! Nie ma to jak dzień z przyjaciółką i ona wzieła ode mnie kotka .Jutro pewnie idę do Karoliny, już nie mogę się doczekac. Zaraz idę coś zjeśc, pójdę na dwór i się wykapie a potem pewnie jeszcze wejdę na fejsa i będę z kimś pisac przez 3 godz jak zawsze hehe .
 

 
Hej hej!
Dziś dzień nie zaliczam do udanych ponieważ było zimno ale byłam za zakupach i to jest jeden plus w tym dniu, myślę że jutro będzie ciepło .Od czwartku wreszcie wyszłam z przyjaciółką się przejśc bo tak ciągle siedziałam w domu i postanowiłam że tak już nie będzie i będę wychodziła do koleżanek itp no i od czwartku ciągle gdzieś wychodzę i mnie to cieszy i ciągle jestem u tej samej kol bo tam zawsze jest z czego się pośmiac i tam zawsze ktoś poprawi humorek, i jak tam jestem za każdym razem idziemy na taką bujawke, jest strasznie wysokie drzewo i o gałąś jest zaczepiona lina i do liny kij i jak mnie kolega rozbujał to myślałam że ta lina pęknie i że walne w drzewo bo jeszcze tak wysoko tam się nie bujałam i oni mają taką zabawę że jedna osoba jest na bujawce i krzyczy "wszyscy wskakiwac!!" i 5 osób wskakuje na tą jedną, trochę boli bo raz byłam tą co była zgniatana haha i bolało mega ale jest z czego się pośmiac jak każdy tak na mnie leci i pcha się żeby miec najlepsze miejsce haha .Dzisiaj nie byłam bo było zimno i wiał wiatr ale jutro jak będzie ciepło to na pewno tam pójdę.
A jak wam mijają wakacje?
 

 
Hejka dziś obudziłam się bardzo szybko i już nie mogłam zasnąc więc poszłam się wykąpac i zjeśc śniadanie i teraz pisze i żadnych planów na dziś nie mam,może się z kimś spotkam ale jeszcze nie wiem.Są wakacje a ja byłam tylko na obozie i żadnych planów nie mam. Pewnie pojadę do cioci,kuzynki,przyjaciółek,nad morze ale nie wiem kiedy, na razie tylko leże i to wszystko a nie chce żeby tak wyglądały moje wakacje.W piątek idę na osiemnastkę i wreszcie gdzieś wyjdę .Dziś wstawię zdj z obozu wiem miałam wstawic wczoraj ale nie miałam czasu więc wstawiam dziś.Pisze ten wpis 4 raz bo ciągle coś się dzieje z laptopem hehe .

 

 
Hej wczoraj miałam napisac ale nie miałam czasu bo przez cały dzień były u mnie koleżanki i były tak do 18 potem chciałam coś napisac ale patrze a to już 23:21 i już nie pisałam bo wcześniej byłam na dworze i ten czas tak szybko minął .No i dziś sobie śpię a tu moja mama krzyczy "Jessica wstawaj bo do kościoła jedziemy!" a ja "No ja już wstaje" i tak leżałam w łóżku jeszcze z 20 minut i jechaliśmy na 100 do kościoła i potem do domu i nie wiem ale może dziś gdzieś pójdę bo chciałam jechac na giełdę z mamą ale jedziemy za tydzień więc muszę czekac .I już was informuje że od 28 czerwca do 10 lipca nie będę pisac bo jadę na obóz strażacki ale jak przyjadę to od razu napiszę .Wczoraj przeglądałam różne sweterki itp i wpisałam w google "sweterki" i wyskoczyły mi takie śliczne ale zapisałam sobie te najładniejsze i może wy wiecie gdzie możne je kupic bo wszędzie szukałam i nie mogę znaleśc .A są naprawdę śliczne a najbardziej ten niebiesko-biały .
I proszę napiszcie mi jak wiecie gdzie można takie kupic?
 

 
Hej dziś wstałam i patrze przez okno a tu słoneczko i tak się cieszyłam bo już dawno nie było ciepło i że jutro jest DZIEŃ DZIECKA to już dziś jechaliśmy nad morze już na takie dzień dziecka bo jutro moja mama jedzie zawieśc mojego tatę do Gdańska i potem jedzie do pracy do Norwegi i jeszcze jest festyn jutro i muszę iśc bo jestem w straży i coś tam będzie .No i jak jechaliśmy nad morze to zaczęło tak mega padac że mój tata musiał zjechac z drogi bo tak lało ale po 3 minutach przestało i wiadomo kąpac się nie będziemy bo jeszcze zimna woda a my patrzymy a tam dzieci się kąpią i im zimno nie było .Jak siostra mi robiła zdjęcia to wyglądało jak bym stóp nie miała bo się tak w piasek zatopiłam . Mówię wam od razu że jutro postu nie będzie bo będę zmęczona i późno wrócę a i takie już wcześniejsze WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W DNIU DZIECKA .


 

 

Dziś były zawody strażackie i mieliśmy 1 miejsce ,najpierw była sztafeta a potem bojówka, bym wam to wytłumaczyła ale to skomplikowane, a potem koło remizy strażackiej mieliśmy ognisko,graliśmy w piłkę i w ziemniaka.Jak graliśmy w ziemniaka to grali wszyscy i było ich z 25 może więcej, może mniej osób i jak byłam na środku to celowali w takiego chłopaka, a że ktoś w niego celował on się odsunął i ja w głowę dostałam z całej pedy ale potem mnie przepraszał.I jeszcze poszliśmy do remizy, weszliśmy do wozu strażackiego i w ciemnym siedziałyśmy .Jutro jadę na giełdę i muszę sobie coś kupic na obus strażacki bo jedziemy 28 czerwca(dzień w zakończenie roku) i mamy byc koło remizy o 18 i jedziemy do pruszcza i będziemy jechac całą noc aż do wambierzyc, dla mnie lepiej że w nocy bo sobie pośpię a w dzień by mi się nudziło i będziemy tam 2 tygodnie już nie mogę się doczekac. Ja teraz oglądam telewizje i jem truskaweczki.
http://jessica1209240.blogspot.com/ -zapraszam na mojego bloga na blogger.com
 

 
http://jessica1209240.blogspot.com/ nowy wpis przepraszam że go tu nie dodaje ale coś się stało i nie chce się dodac . PROSZĘ WAS BARDZO,KOMENTUJCIE MOJE WPISY BARDZO PROSZĘ .
  • awatar Gość: Ja się zgadam z sylwlą bo też tak nie raz robiłam :D .
  • awatar LubieCie188: Dodaj jakąś litere np. "g' kliknij dodaj wpis a potem "edytuj wpis " i napisz to co chcesz :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Mam nadzieję , że dzień wam minął tak dobrze jak mi bo jak dziś wstałam i przez okno aż promieniowało bo było tak gorąco mój dzień jest genialny bo dziś jest mega cieplutko i dostałam w szkole 4 i 3+ więc dla mnie dobrze, wczoraj też dostałam aż 4 dobre oceny więc ten nie cały tydzień na razie jest udany i teraz leże sobie w łóżeczku ale zaraz idę na dwór bo nie będę siedziec w domu cały dzień jak jest tak gorąco na dworze . A i jeszcze jeden plus w tym dniu to że mój tata dziś przyjeżdża do domu bo pracuje w norwegi i wraca dziś super!!! .Dziś nic mi się nie chce bym tylko leżała i się nie ruszała a jeszcze później muszę zrobic lekcje a tak mi się nie chce i dziś przed szkołą szłam z koleżanką zobaczyc ciuchy i widziałam taką śliczną sukienkę, muszę ją sobie kupic bo jest po prostu śliczna a jeszcze jutro i mój wymarzony weekend jeszcze nie wiem co będę robic w weekend ale na pewno się z kimś spotkam i będę cwiczyła na trening w poniedziałek .A jutro będzie wpis o pytaniach które mi zadawałyście jak i na pingerze i na blogerze już nie mogę się doczekac ok już kończę papa .
A tu zdj mojego grafiti na plastykę
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
HEJKA
Dziś jak wstałam myślałam że zasnę na stojąco bo byłam mega zmęczona,wczoraj szłam spać o 23:30 a miałam iść wcześniej ale oczywiście ja zawsze coś muszę robić tylko nie to co muszę, jakoś się ogarnęłam i poszłam do szkoły i wsiadamy do autobusu a autobus się zepsuł ale z 20 minut i już działał szkoda bo było fajnie . Nie miałam zbyt dobrego humoru bo była zła pogoda a jak jest zła pogoda to ja też jestem taka załamana. I jak już była ostatnia lekcja i zadzwonił dzwonek oczywiście prawie wszyscy biegną i ja idę i patrze a tu moja koleżanka gleba haha i po schodach jak szła też by się wywaliła, i nikt nie wiedział gdzie nasz autobus i po 5 minutach skumaliśmy że stoi 3 metry przed nami i wszyscy od razu do autobusu się rzucają i facet w autobusie rozkręcił muzę i mówił że jest impreza haha .Po szkole poszłam na plac i potem szłam do domu i akurat trafiłam na mojej kuzynki chłopaka czy tam narzeczonego i mnie podwiózł ja oczywiście zaciesz bo mam 2 kilometry do domu .I jak wróciłam od razu w kompa , i teraz czekam na obiadek który już niedługo będzie gotowy a mega jestem głodna.To tyle na dziś papa .

A jak dziś u was było w szkole?


  • awatar Jessica.1209: @Nette.xD: ja też nie chodze tak sybko tylko że byłam na przyjęcinach i pisałam w poprzednim poście że jestem zmęczona i dlatego miałam iść wcześniej spać :D
  • awatar Gość: ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶
  • awatar Gość: Masz fajny blog. Wiesz nie za bardzo lubię szkoły więc o mojej szkole gadać nie będę :) Jeśli na zdjęciach jesteś ty masz śliczne włosy. Wiesz przed spaniem myśl cały czas o tym, że jutro będziesz wypoczęta, może podziała :P To na tyle i jeszcze raz powtarzam *Super blog*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hejka co tam misiaczki?

Bo u mnie całkiem całkiem jestem zmęczona i nogi mnie bolą bo wczoraj byłam na przyjęcinach i ciągle coś robiłam i spałam dziś tak do 9:30 ale czuje że jestem zmęczona .Chciałam się dziś spotkać z koleżanką ale to się nie uda bo pada,dlaczego tak jest że w dni szkolne jest gorąco a w weekendy zimno lub pada,też tak macie? Już niedługo wystawianie ocen i muszę poprawić oceny iż nie lubię się uczyć boje się że nie zdam i to mnie wciąga do nauki boję się masakrycznie ale trzeba się uczyć najgorzej z matmy a jeszcze jutro do szkoły .Już czuje WAKACJE robi się ciepło i wszystko rozkwita i ptaszki śpiewają jeszcze 33 dni i WAKACJE o których marze od roku .
Wstawię jedno zdj z wczoraj bo inne albo były rozmazane lub dziwnie wyszłam.To tyle na dziś papa.
I zpraszam na mojego nowego bloga http://jessica1209240.blogspot.com/ -proszę komentujcie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hejka dziś padało ale to nic bo jest ciągle fajnie bo u mnie jest Karolina i jest u mnie już 4 dni(na noc) i dziś jeszcze zostaje super a się umawiałyśmy na 1 noc .Wczoraj robiłam z siostrą i Karoliną sesje i zdj zaraz wstawię .Dziś jeszcze jedziemy do Karoliny domu bo idzie po jej rzeczy .A i jeszcze jutro jedziemy na zakupy może coś sobie kupie ale nie wiem .I ja z Karoliną robiliśmy zdjęcia tak co sekundę i zrobimy z tego filmik już nie mogę się doczekac i pewnie ten filmik wstawię .Jestem zmęczona bo od piątku do dziś zasypiałam tak po 2 w nocy i spałam do 10-11:30 .Nie wiem o czym pisac więc papa .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›